• Trīs lietas kas jāzina par dāvanu kartēm

    Vairāk nekā puse patērētāju (55,9 procenti) izpirks dāvanu kartes šajā svētku sezonā, padarot tās par otru vispopulārāko pirkumu pēc apģērba saskaņā ar valsts mazumtirdzniecības Federācijas jaunākajiem datiem. Tipisks patērētājs nopirks trīs dāvanu kartes,katram ir vidēji 46 EUR.

    Dāvanu karšu pirkumi sasniedza maksimumu 2014. gadā, kad tie kopāsasniedza 31,7 miljardus EUR. Pagājušajā gadā tie samazinājāslīdz 26 miljardiem EUR, jo spekulācijas ar precēm bija agresīvas,jo patērētāji novirzīja savus izdevumus fiziskām dāvanām. Izmantojotatbildes UZ NRF aptauju, tiek prognozēts, ka šogad dāvanu kartes pārdošanas apjomi tiks atņemti līdz 27,5 miljardiem EUR.

    Ir viegli redzēt, kāpēc mazumtirgotājiem patīk dāvanu kartes. Viņi iegūstieņēmumus, pirms tie faktiski tiek tērēti precēm. Bieži vien kartes paliekpilnībā neizlietotas (kas padara viņus tīru peļņu mazumtirgotājiem), vaiarī patērētājs zaudē vērtību kartes vērtībā. Turklāt dāvanu kartes var radīt jaunus klientus.

    Patērētāji ne vienmēr bija aizņemti ar kartēm. jau 2008. gadā dažām patērētāju grupām aptaujāja dāvanu kartes, jo viņas uzskatīja, ka tās ir nekustamas, saskaņā ar PayBePriekšanalīzi. Līdz 2014. gadampatērētāji uzskatīja, ka dāvanu kartes piedāvā saņēmējam emocionālo izvēli. Šo pāreju izraisīja vairākas citas nozares tendences. Lūk, kas irmainīts:

    1. Ir kāda daudzveidība. Tagad ir vienkāršāk nekā jebkad iegādātiesdāvanu kartes gandrīz jebkurai veikalam, kas nozīmē arī to, ka patērētājivar pielāgot dāvanu kartes iepirkumu, lai tas būtu noderīgākssaņēmējam. Dāvanu kartes tagad ir pieejamas par visu no Yoga klasesuz Uber rīdiem. Plaša lielveikalu vai narkotiku veikala norēķinu skaitītājāir pieejamas vispārējās pirkšanas dāvanu kartes, arī valsts lielākajāmveikalu veikaliem un restorāniem. Saskaņā ar pirmajiem datiem vairāknekā trešdaļa patērētāju bija plānojuši iegādāties dāvanu kartes pašupar sevi šogad.

    2. Konkurence ir kļuvusi par patērētāju draudzīgāku. Pat pirms dažiemgadiem mazumtirgotājiem bija vairāk ierasta būt par derīguma termiņabeigu datumu viņu dāvanu kartē vai par bezdarbību. Federālā rezerve2010. gadā ieviesa jaunus noteikumus, pieprasot, lai tirgotāji pirms tam,pirms tiek iekasēta maksa, varētu būt neaktīvi gadu pirms jebkādasmaksas iekasēšanas un nogaidīt vismaz piecus gadus pēc emisijaslaika beigām.

    3. Tehnoloģijas inovācija nozīmē, ka tās ir vieglāk izmantojamas. Pēdējogadu laikā dāvanu kartes ir izmantojušas augsto tehnoloģiju, ļaujotpatērētājiem pieteikties viņu kontos, lai pārbaudītu kartes bilanci vai tosaugšupielādētu mobilajā makā vai tiešsaistes lojalitātes programmās.Tas nozīmē, ka, pat ja patērētājs zaudē fizisko karti vai nenodrošina toveikalā, to joprojām var izmantot, lai veiktu pirkumu.

    Daži mazumtirgotāji jau ir sākuši piedāvāt dāvanu kartes pārdošanaibrīvdienu sezonā ar atlaidi, tāpēc tie ir pievilcīgs pirkums gan dāvanai,gan pašiegādei. 50 USD dāvanu karte, kas pēc visa pārdod 40 ASVdolārus, būtībā ir par 20% kuponu veikalā.

    Piezīme: banku izsniegtas priekšapmaksas debetkartes, ko var izmantotjebkurā veikalā, nav pakļautas šiem noteikumiem, bieži vien par tojāmaksā pircējam avansa maksa, un tie var ietvert arī citas maksas,piemēram, aktivizācijas, mēneša uzturēšanas izmaksas un maksu parnaudas izņemšanu.

    vairāk mazumtirgotāju un bankas iekļuva dāvanu karšu tirgū,patērētāji varēja izvēlēties kartes, kas bija to vērtības ilgāk. Lai turpinātustrādāt, lielākā daļa tirgotāju tagad ir atcēluši derīguma termiņus unlielāko daļu maksu par viņu kartēm.

    Dāvanu kartes arī var iegādāties un nosūtīt pilnībā tiešsaistē, unnevēlamu dāvanu karšu tirdzniecība padara tās vēl pievilcīgākas.

Comments are closed.