• Atlaides, Kuponi un Īpašie Piedāvājumi

    Attēlu rezultāti vaicājumam “discount”Pienāks laiks, kad lielākajai daļa tiešsaistes tirgotāju būs jāsaskaras ar lēmumu par to, vai piedāvāt atlaides, kāda veida atlaides piedāvāt un cik būs atlaižu vērtība.

    Piedāvājot atlaides jūsu tiešsaistes veikalā, tas var būt spēcīgs ierocis pārdošanas veicināšanai, taču jūs arī varat nodarīt būtisku kaitējumu jūsu zīmolam un uzņēmumam.

    Šajā ziņā mēs jāpārskata daži plusi un mīnusi, kas piedāvā izdevīgus darījumus, lai jūsu tiešsaistes veikalā, apskatīt dažus no populārākajiem veidiem, kā jūs varat izmantot atlaides braukt reklāmguvumus un, protams, kā visefektīvāk izmantot tos.

    Kam der atlaides un kuponi

    Kā minēts iepriekš, tiešsaistes veikalu piedāvājumi var būt efektīvs līdzeklis, lai ne tikai klientu iegūšanu, bet arī klientu lojalitāti, tomēr, tas ir svarīgi apsvērt jūsu vispārējo zīmola stratēģiju, pirms sākat piedāvāt atlaides.

    Ja vēlaties pozicionēt sevi kā augstākā klases zīmolu vai arī, ja jums ir plānāks peļņu, jūs varat apsvērt uzlīmēšanu uz klientu lojalitātes tipam piedāvā kā pret iknedēļas pārdošanu. No otras puses, ja jums ir uzcenojums dziļi atlaižu un dienas / nedēļas pārdošanas varētu būt labāks par hitting savus mērķus.

    Galu galā, jums ir nepieciešams apsvērt, vai piedāvājumus un piedāvājuma veids ir pareizā stratēģija, lai jūsu zīmolu. Neatkarīgi, veidojot tiešsaistes bizness parasti ietver daudz eksperimentu, lai saprastu, kas darbojas vislabāk. Labākā pieeja ir izvēlēties mērķi, katrai kampaņai un piedāvājumu, sākt mazo un novērtēt rezultātus.

    Atlaižu veidi

    Ir vairāki vispārējie veidi, atlaides un piedāvā jums ir jūsu rīcībā. Pieņemsim apskatīt visbiežāk:

    Procenti Pamatojoties Atlaide – Populārākais veids, kā piedāvāt atlaides, ir procentu balstītas atlaides. Tas var ietvert nelielu stimulu procentus, piemēram, 5% vai 10% atlaidi, lielāku atlaidi patiešām vadīt pārdošanas, piemēram, 20% un 25%, vai lielu procentuālo daļu, piemēram, 50% + likvidēt preces, kas nav pārvietojas vai vecs.

    Dolāra vērtība Atlaide – Piedāvājumi, kas ir balstīta uz dolāra vērtību var novietot kā kredīts. Tas liek cilvēkiem justies kā viņi izšķērdēt naudu, ja tās neizmanto to. Dažos pētījumos, izpirkšana dolāros balstītu piedāvājumu salīdzinājumā ar procentu balstītas piedāvājumiem var būt tik daudz kā 175% lielāks.

    Bezmaksas piegāde – Piegāde izmaksas bieži tiek minēts kā numur viens iemesls iepirkumu grozs pamešanas. Piedāvājot bezmaksas piegāde ir lielisks veids, kā mazināt šo un palielināt konversiju. Bieži tas tiek izmantots kopā ar minimālo pasūtījuma apjoma, lai palīdzētu palielināt vidējo pasūtījuma vērtību.

    Bezmaksas Dāvana – bezmaksas dāvanu ar pirkumu var būt lielisks veids, kā nodrošināt papildu vērtību klientam. Ja izmanto stratēģiski, to var arī izmantot, lai palielinātu vidējo pasūtījumu un / vai atbrīvoties no produkta, kas nav kustīgu.

    Piedāvājums, pamatojoties uz kopējo vērtību iepirkumu grozs ir efektīvac taktika, lai mudinātu klientus tērēt vairāk, palielinot vidējo pasūtījumu. Stratēģiskais veids, kā iekļaut to savā tiešsaistes veikalu, ir aprēķināt vidējo pasūtījuma vērtību iepriekšējos pāris mēnešiem un piedāvāt atlaidi vai bezmaksas piegāde uz visu pasūtījumu 10-20% salīdzinājumā ar jūsu pasūtījumu vidējā vērtība.

    Piedāvājumi un atlaides nav taisnība par katru tiešsaistes bizness, tomēr, ar skaidru mērķi prātā, sabiedrību izpratni par zīmolu un daži eksperimenti, varat visefektīvāk izmantot piedāvājumus, lai sasniegtu savus mērķus, veidojot klientu lojalitāti un palielinot ieņēmumus.

Comments are closed.