• Atlaides un akcijas

     

     

    Būtu droši teikt, ka lielākā daļa uzņēmumu iesaistās sava veida reklāmas aktivitātēs katru dienu, gadu. Akcijas ir viens no četriem Ps mārketinga trikiem -cenas, produktu, vietu un Akcijas. Akcijas parasti domā kā secības darbības, kuru mērķis ir informēt un pārliecināt cilvēkus iegādāties preci, parakstīties uz ticību, vai atbalstīt cēloni. Visiem pieejamajiem līdzekļiem, lai mārketinga vadītājiem veicināšanas pasākumiem veido to, kas ir pazīstams kā reklāmas mix.

     

    REKLĀMAS MIX

     

    Mārketinga vadītāji izmanto dažādus komponentus reklāmas mix kā līdzekļus uzņēmuma mērķiem-reklāmu, personīgās pārdošanas, sabiedrisko attiecību, un pārdošanas veicināšanas sasniegšanā. Katrs no šiem elementiem tiek iedalīts papildu apakškategorijās vai stratēģijās. Uzņēmuma reklāmas resursu lielāko daļu parasti tiek tērēti šiem četriem elementiem vienkārša iemesla dēļ: Uzņēmumi uztver šīs metodes par visefektīvākajiem līdzekļiem, lai veicinātu savu produktu. Citas specializētas reklāmas metodes, taču to izmanto arī, lai uzlabotu reklāmas mērķus.

     

    Reklāma

     

    Reklāma bieži tiek uzskatīta par samaksāto, nepersonālai komunikācijai izmanto veicināšanas iemeslus, ideju, produktu vai pakalpojumu, identificēto sponsors. Dažādas reklāmas piegādes metodes ietver baneri sporta pasākumos, stendi, interneta tīmekļa vietnēs, logotipus uz apģērbiem, žurnāli, avīzes, radio, un televīzijas reklāmas. Starp kopējiem reklāmas veidiem ir aizstāvība, salīdzinošā, kooperatīvs, informatīvs, institucionālā, pārliecinošs, produktu, atgādinājums.

     

    Personīgā tirdzniecība

     

    Personīgā tirdzniecība tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem reklāmas metodēm, jo tā veicina mijiedarbību starp patērētāju un pārdevēju. Ar personīgo pārdošanu, pārdevējs var noklausīties un noteikt patērētāja vajadzības, uzdodot jautājumus un saņemot atgriezenisko saiti no patērētāja. Turklāt individuālie pārdošanas aktivitātes var radīt ilgstošu draudzību starp patērētāju un tirgotāju, kas parasti rada daudz atkārtotu pirkumu. Personīgā pārdošana var notikt arī, izmantojot interaktīvas datorus, telefonu konferences, un interaktīvā videokonferences. Trūkums personīgā pārdošanā, tomēr ir tās augstās izmaksas. Piemēri produktu veicina caur personīgo pārdošanas ietver automašīnu, dzīvības apdrošināšana, nekustamo īpašumu, un daudzi rūpniecības produkti.

     

    Sabiedriskās attiecības

     

    Sabiedriskās attiecības ir aprakstīts kā celtniecības nemateriālo vērtību ar uzņēmuma dažādu vēlēšanu apgabalu, tostarp patērētājiem, darbiniekiem, valsts amatpersonām, akcionāriem un piegādātājiem. Vispārējais mērķis jebkuru sabiedrisko attiecību pūles ir projektu pozitīvu uzņēmuma tēlu, strādājot ar tādiem jautājumiem kā sabiedrības un valdības attiecības, nodarbinātības praksi un vides jautājumiem.

     

    Pārdošanas veicināšana

     

    Pārdošanas veicināšanas ir tirgus triks paredzēts, lai atvieglotu produktu iegādi, kas neietver reklāmu, personas pārdošanu vai sabiedriskās attiecības. Uzņēmumi izmanto pārdošanas veicināšanu, lai dažādu iemeslu dēļ, ieskaitot lai piesaistītu jaunus produktu lietotājus, kuri, cerams, pārvēršas lojālos patērētājos, kas glabā produktu iepirkšanu; lai atalgotu esošos patērētājus ar cenu samazinājumu, tādējādi saglabājot savu lojalitāti; un , lai veicinātu atkārtotu pārdošanu no gadījuma patērētājiem.

Comments are closed.