• Turpinot par dāžādiem veidiem

    Piedāvajumi, kas ved uz sociālajiem tīkliem

    Viena no vissmagāk daļas darbojas jauns tiešsaistes veikals kļūst vārdu. Apmeklētāji un klienti dod stimulu, lai kopīgotu savu veikalu arsaviem sociālajiem lokiem var būt efektīvs veids, izveidot kādu nedārgu vārdu no mutes.

    Piemērs: Ernio izmanto Amazon programmas Kupona piedāvājumus, piedāvāt apmeklētājiem 5% atlaidi saviem pirkumiem apmaiņā pret apmeklētāju simpātijas vai daloties savā tiešsaistesveikalā.

    Referāļu piedāvājumi

    Cilvēki daudz biežāk iegādājas no tevis, ja minētais draugs vaiģimenes loceklis. Izmantot šo, lai jūsu priekšrocības un izmantot piedāvājumus, lai veicinātu pieprasījumu. Varat izvēlēties, lai nodarbotos ar personu par minēto personu, vai arī abus.

    Piemērs: atkal DODOc ase stimulē visu apmierinātus klientus dalīties savos pirkumu ar saviem draugiem, arī piedāvāt šos cilvēkus dēvē par savu pirmo pirkumu atlaides.

    Pirmreizējs klients

    Sniedzot pirmo taimeru piedāvājums varētu būt tikai pavirzīt šīsreizes ciemiņš jākonvertē par maksātspējīgu klientu.

    Piemērs: skaidri Kontaktpersonas nodrošina visus jaunosa pmeklētājus ar 10% atlaides un bezmaksas piegādi.

    Uz vairumu balstīts piedāvājums

    Piedāvājums, kas balstīts uz kopējo vērtību iepirkumu grozs ir efektīvs upselling taktika, lai mudinātu pircējus tērēt vairāk, palielinot vidējo pasūtījuma lielumu. Stratēģiskā veidā to iestrādāt jūsu tiešsaistes veikals, lai aprēķinātu vidējā pasūtījuma vērtībaiepriekšējos mēnešos un piedāvāt atlaidi vai bezmaksas piegādi parvisu pasūtījuma 10-20% virs vidējā pasūtījumu vērtība.

    Piemērs: populāras tiešsaistes mazumtirgotājs, nejaukā meitenepiedāvā bezmaksas piegādi par visiem pasūtījumiem virs Ls 75.

Comments are closed.