• Trešā daļa

    Ekskluzīvi sociālie Piedāvajumi

    Ekskluzīvus piedāvājumus jūsu sociālajos tīklos var būt lielisks veids, veidot ciešas attiecības ar tiem, kas tev sekot, arī radītu iemeslu jaunus cilvēkus sekot un abonēt jūsu sociālo kanālu, kasļaus tirgum tos nākotnē.

    Piemērs: tiešsaistes uzņēmums, ernio https://ernio.lv/, sociālo mediju tīkls palaikam būs īpašie piedāvājumi. Šajā piemērā tie piedāvāja Facebook faniem bezmaksas dāvanu ar pasūtījumiem virs Ls 25.

    Klientu lojalitātes piedāvajums

    Ienesīgu klientu lojalitāti var palīdzēt veidot vēl ciešākas saites, bet arī tikai piedāvāt atlaides klientiem, kas jau tērē naudu ar jūsu tiešsaistes veikalu. Tas var būt tikpat vienkārši nosūtīt jūsu labākajiem klientiem personisko e-pastu ar atlaidi vai kredītuizmantojot automatizētu e-pasta mārketinga programmu sūtīt e-pastu, ja kāds piedāvā vairākus pirkumus no veikala vaiīsteno klientu lojalitātes programmas  kašbak lojalites sistemas

    Piemērs: žubīte Goods Co. izmanto Ernio App un apbalvot savus labākos klientus ar punktu sistēma, kuru pēc tam var izpirkt par veikala kredītu.

    Exit intent Piedāvājums

    Reizēm viss, kas nepieciešams pārvērst apmeklētājs klientam ir pēdējais otro piedāvājumu pirms izbraukšanas. Izejas nodomu piedāvājumu uznirstošā tikai apmeklētājs ir gatavs atstāt savuvietu vai aizvērt cilni, iepazīstinot viņus ar galīgo piedāvājumu pirkt.

    Piemērs: Daudzi izmanto Exit Popup piedāvāt cilvēkiem pamest savas vietas 10% no grāvja pēdējā viesa pūliņus, lai pārvērstu par klientu.

    Retargeting Piedāvājums

    Retargeting piedāvā tikai tāpēc, ka tās ir efektīvas, ir pierādīts, ka cilvēki, kas ir bijuši jūsu vietnē, pirms viņi jau zina, kas jūs esat.Reklāmas kalpo atgādinājums atgriezties un piedāvāt kalpo pavirzīt uz pirkšanu. AdRoll paņemt, lai sāktu Retargeting retargetingpiedāvājumus.

    Piemērs: mēs atkal esam Ernio  piemēru, tās efektīvi izmantot piedāvā vairākas reizes visā pirkšanas cikls palīdzētpārvērst apmeklētāji pie klientiem. Šajā gadījumā mērķis apmeklētājiem to vietnē Facebook un Google AdWords reklāmas nodrošina tiem retargeting ar iepriekšējo apmeklētāju uz tovietu ar 20% atlaidi, ja viņi atgriežas, lai iegādātos.

    Influenceru piedāvājums (tīmekļa žurnālu rakstītāju, slavenībām utt.)

    Sadarbību ar ietekmīgiem cilvēkiem, kuriem ir lielas auditorijas ir lielisks veids, palielināt ietekmi uz savu zīmolu un sniedzot ekskluzīvu piedāvājumu iepazīstina personu tīklu, jūs esat vairākvarētu pārvērst savus fanus ar saviem klientiem.

    Piemērs: reljefa sadarbībā ar populāriem blogeriem, lai uzsāktu savujauno tiešsaistes veikalu. Lai mudinātu cilvēkus uz no emuāra ierakstā un palielinātu reljefa maiņu, kas saskārušās ar unikālu piedāvājumu kodu, lai dalītos ar savu specifisko auditoriju. Šis unikālais kods arī reljefa, lai uzraudzītu un izsekotu to izpirkšanu, laiviņi zinātu, kas blogeriem bija visefektīvākā kampaņām nākotnē.

    Secinājums

    Piedāvājumi un atlaides nav taisnība par katru tiešsaistes uzņēmumu, tomēr ar skaidru mērķi, stingru izpratni par zīmolu undaži eksperimenti, var efektīvāk izmantot piedāvājumus, kas atbilstjūsu mērķiem, klientu lojalitāti un palielināt ieņēmumus.

    Pastāsti komentāros, ko piedāvā ir vispiemērotākā jūsu tiešsaistesveikalu un ko esat atraduši labākos kanālus, lai popularizētu savus piedāvājumus.

Comments are closed.