• PIedāvājumu veidi

    Pirmspārdošanas piedāvājumi

    Ja tev vēl tas tiks aizsākts jau posmā savu biznesu vai varbūt patuzsākt jaunu produktu, tas tiks aizsākts jau var izmantot, lai palīdzētu vadīt satiksmes un piedāvā augstāko procentu.

    Piemērs: Ernio tiešsaistes mazumtirgotājs skūšanās preces izmanto šo pieeju ar milzīgiem panākumiem. Viņi piedāvāja bezmaksas produktu par koplietošanas vietnes pirms to laišanastirgū. Izmantojot šo taktiku un piedāvājuma veidu Harijam izdevāssazvanīt 100,000 abonentiem līdz pat uzsākt savu tiešsaistesveikalu.

    Svētku / brīvdienu akcijas

    Melnā piektdiena, Ziemassvētkiem un Jauno gadu ir lielas, bet visamgadam tiek apslacīta ar brīvdienas, kuras var izmantot, lai izstieptuieņēmumus ar piedāvājumiem.

    Piemērs: Amazon regulāri izmanto ne tikai brīvdienās, bet sezonasveicināt piedāvā saviem viesiem, un garām klientiem.

    Pamestā groza piedāvājumi

    Ar tuvu 70% no visiem cilvēkiem, pametot savus iepirkumu ratiņus,pamet ratiņus e-pasta piedāvājumus var būt spēcīgs taktisks gājiens,lai šos ļaudis atpakaļ. Ernio dabiski ir iebūvēti atkopšanas funkcionalitāti no ratiem, cilvēki uz tiem. Ikvienam, vai, ja vēlaties vairāk pielāgošanas un analīzes,pārbaudīt to.

    E-pasts / biļetena abonementu piedāvājums

    jūs droši vien jau zināt, būvējot e-pasta saraksts ir ārkārtīgi svarīgi, lai tiešsaistes mazumtirgotājiem. Sniedzot piedāvājumu apmaiņā pret apmeklētājiem ne tikai e-pasta adresi, jūs palielināt izredzes uz pārrēķinu, bet iegūt arī savu e-pastu, sniedzot iespēju tirgū jaunus produktus un piedāvājumus, lai tos nākotnē.

Comments are closed.