• 14 veidi, kā piedāvājumi, kuponi, atlaides un piedāvājumi braukt ieņēmumu un klientu uzticību

    Piedāvājumiem, kuponiem, atlaidēm un darījumus. Pienāks laiks,kad lielākā daļa tiešsaistes tirgotāju saskarsies ar lēmumu par to, vaipiedāvāt atlaides, kad piedāvāt atlaides un atlaides, cik vērta.

    Tiešsaistes veikals piedāvā atlaides var būt spēcīgs ierocis jūsu konversijas arsenāla, tomēr agrāk neapdomīgi, un var veikt nozīmīgukaitējumu zīmolam vai, vēl ļaunāk, kļūt nerentabla.

    Šajā ziņā, mēs pārskatīsim dažus plusus un mīnusus, kas attiecasuz jūsu tiešsaistes veikalu, aplūkot dažus no populārākajiemveidiem, varat izmantot atlaides, lai vadītu pārveidošanu un,protams, visefektīvāk izmantot tos.

    Neaizmirsīsim arī piedalītos.

    Piezīme: šajā emuārā un vienkāršas lietas, mēs varam atsaukties uzkuponiem, atlaidēm un risina visus piedāvājumus.

    Ar speciālistiem un Cons of Online Ernio Piedāvājumi

    Pirms mēs ielēkt dažas dažādos veidos var efektīvi izmantot piedāvājas palīdzēt palielināt klientu lojalitāti un iegādi, vispirm spalūkosimies dažus plusus un mīnusus, izmantojot savu tiešsaistesveikalu, kas piedāvā:

    Profesionāļiem

    • Viegli izsekot.
    • Viegli un ātri īstenot.
    • Pieaugoša klientu pārņemšanu.
    • Palielināts konvertēšanu.
    • Lielāku klientu lojalitāti.

    Mīnusi

    • Samazinājās peļņa un rentabilitāte.
    • Iespējams zīmola bojājumus.
    • Samazinās konvertācijas ārpus tirdzniecības periodi, ja vilcienaapmeklētājus gaidīs piedāvājumus.
    • Tendence braukt non-loyal (cenas) pircējiem.
    • Tendence samazināt vidējo pasūtījuma lielumu.

    Kam ir domāti piedāvājumi tad?

    minēts iepriekš, tiešsaistes veikalu piedāvājumi var būt efektīvslīdzeklis, lai ne tikai klientu piesaisti, bet arī par klientu lojalitāti, tomēr ir svarīgi apsvērt jūsu kopējā zīmola stratēģijas, pirms sākat piedāvāatlaides.

    Ja vēlaties pozicionēt sevi augstākas kvalitātes zīmolu, kā piem. https://ernio.lv/ vai jajums ir šaurākas piemales, iespējams, vēlēsities apsvērt uzlīmēšanuuz klientu lojalitātes veids oponēt ar iknedēļas pārdošanaspiedāvājumus. No otras puses, ja jums ir veselīga starpības dziļidiskontēšanu un ikdienas / iknedēļas pārdošanas varētu būt labākapar šķērsli savu mērķu sasniegšanai.

    Galu galā, jums ir nepieciešams apsvērt, vai piedāvājumu unpiedāvājuma veidu ir pareizā stratēģija, lai jūsu zīmolu. Neatkarīgi no, veidojot tiešsaistes bizness parasti ietver daudz eksperimentu, laisaprastu to, kas darbojas vislabāk. Vislabāk izvēlēties mērķi katraikampaņai un piedāvāt, sākt mazo un izmērīt rezultātus.

    Veida Piedāvājums

    Kopumā ir vairāki veidi atlaides un piedāvājumus jūsu rīcībā.Aplūkosim visbiežāk:

    Procentu Based atlaide Pasaulē populārākais veids, piedāvātas atlaides, atlaižu procentuālā daļa ir. Tas var būt mazs stimuls procentus 5% vai 10% atlaidi, lielākas atlaides līdz 20% no diska pārdošanas liela daudzuma un 25% vai 50% + likvidēt preces,kas nav starptautiskajā tirdzniecībā vai vecs.

    Dolāra vērtība atlaide piedāvājumi, kuru pamatā ir dolāra vērtība var tikt pozicionēts kredītu. Tas cilvēkiem liek justies , it viņi tērē naudu, nelietojiet to. Dažos pētījumos, kas piedāvā dolāru atpirkšanas piedāvājumu procentuālā daļa, salīdzinot ar, var būt par 175% lielāka.

    Bezmaksas šipings  Pārvadājumu izmaksas bieži tiek minēta kā būtiskākais iemesls iepirkumu grozā, atsacīšanās. Piedāvājot bezmaksas piegādi ir lielisks veids, mazināt šo un palielinātu konversiju. Bieži tas tiek izmantots saistībā ar minimālo pasūtījuma lielumu, kas palīdz palielināt vidējā pasūtījuma vērtība.

    Bezmaksas dāvanu A bezmaksas dāvanu ar pirkumu var būtlielisks veids, nodrošināt papildu vērtību klientam. Ja stratēģiskiizmantot, to arī var lietot, lai palielinātu vidējo pasūtījuma lielumu un /vai atbrīvoties no produkta, kas nav starptautiskajātirdzniecībā.

    Kad un lietot piedāvajumus

    Tur ir simt un viens veids, var izmantot pārdošanas piedāvājumus,atlaides un piedāvājumus vadīt klienta iegādi un rekonstrukciju.Aplūkosim dažus no populārākajiem veidiem, turpmāk kopā arpiemēru par katru:

    Uz rezūltātu balstīti piedāvājumi

    Tie ir tradicionālie pārdošanas, ko izmanto, lai palielinātu pārdošanasapjomu. Pārdošanas tiek izmantotas daudzas reizes beigās mēnesivai ceturksni, lai palielinātu ieņēmumus, kas atbilst prognozēm unmērķiem.

     

Comments are closed.